Moja publikacja w Lash Me!



Ostatnio Ala Rio i Kasia Szelągowska, instruktorki Noble Lashes postanowiły wydać pierwsze polskie czasopismo branżowe o chwytliwej nazwie Lash Me! Było to dokładnie to czego mi brakowało w świecie stylizacji rzęs. Pismo można nabyć drogą mailową lashmemagazine@gmail.com oraz w sklepie Noble Lashes i Noble Lashes Warszawa. Koszt czasopisma to 15zł + przesyłka (5 zł).



Koniecznością było dla mnie wejście w posiadanie pierwszego wydania. Dziś w skrzynce pocztowej ujrzałam większą paczuszkę. W natłoku codziennych obowiązków zapomniałam, że oczekiwałam na nią ;).
Otworzyłam kopertę, moja szczęsliwość nie znała granic.









Pochwalę się nieskromnie, że w czasopiśmie można znaleźć mój artykuł na temat Nużycy, choroby która coraz częściej atakuje oczy i niejednokrotnie przebiega bezobjawowo, a z którą możemy się spotkać. Zawarłam w nim wszystkie wiadomości jakie powinna przyswoić każda stylistka rzęs, aby wiedzieć, jak postąpić, gdy zjawi się na zabieg klientka z charakterystycznymi dla nużycy objawami.









Jak widać w numerze nie zabrakło również konkursu, w którym oczywiście mam zamiar wziąć udział.










Jest też pare słów na temat nowości rynkowych. Między innymi mowa o zabiegu przedłużania i zagęszczania brwi.  Zabieg ten umożliwia nam odbudowę pięknego łuku brwiowego, nawet w przypadku sporych ubytków. Artykuł został również wzbogacony o zdjęcia brwi wykonanych przeze mnie na modelce w trakcie szkolenia. Niestety dziewczynom w ferworze edycji umknął podpis, ale to nic ;)






Podczas dalszego przeglądania pisma, natknęłam się również na zdjęcia mojej aplikacji konkursowej o tematyce wielkanocnej, oraz stylizacji przy użyciu rzęs Dark Brown (brązowych). Muszę przyznać, że w ogóle ich się tu nie spodziewałam, mimo iż wysłałam swoje prace, nie sądziłam, że którekolwiek z nich zostaną opublikowane, a tym bardziej, że zajmą praktycznie połowę czasopisma.






Dziękuję serdecznie dziewczyny za umieszczenie zarówno zdjęć i artykułu. Życzę Wam i czasopismu dużo sukcesów, a wiem, że takowy osiągnie ;) Zachęcam wszystkich do kupna i lektury.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz