Projekt pytanie do Instruktora Noble Lashes

Ostatnimi czasy miałam okazję uczestniczyć w fajnym przedsięwzięciu jakim jest projekt Pytanie do Instruktora, z którym wystąpiła przed szereg marka Noble Lashes. Dzięki niemu, jako instruktorzy, w serii którkich filmików mogliśmy rozwiać wątpliwości wielu początkujących stylistek, jak i tych, które już jakiś czas są w branży. Z całą pewnością nie zastąpią one wiedzy, którą przekazujemy na szkoleniach, ale rzucają światło na wątpliwe kwestie, z którymi każda z nas spotyka się na codzień. Na pytania odppowiadamy nie tylko w formie nagrań. Klikając odnośnik Pytania, mamy wgląd do pytań, jakie zostały zadane, oraz odpowiedzi jakich zdołaliśmy udzielić.

Więcej informacji na temat projektu można znależć na stronie www.pytaniedoinstruktora.pl. Na stronie można również zapoznać się po krótce z nami oraz lokalizacjami, w których można przejść szkolenie z zakresu stylizacji rzęs i brwi. W zakładce Instruktorzy, każda z nas zamieściła parę słów o sobie.

Jeśli macie pytania gorąco zachęcam do zadawania ich poprzez formularz zawarty tu: Zadaj pytanie Instruktorowi. Jeśli chcesz, aby jakaś kwestia została poruszona możesz również napisać bezpośrednio do mnie, postaram się odpowiedzieć. ;)

Poniżej przedstawiam nagranie z moim udziałem, gorąco zachęcam do obejrzenia, aczkolwiek dzięki mojej tremie niestety nie zdołałam powiedzieć wszystkiego co chciałam.



Na koniec chciałabym gorąco podziękować ekipie Noble Lashes, za zaproszenie do udziału w projekcie, oraz za cierpliwość przy samym nagrywaniu,. Szczególne wyrazy uznania kieruje ku Panu montarzyście, który wykonał niewyobrażalną pracę. Przyjemnością było z Wami pracować. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz